Klantendienst

Hier vindt u antwoord op vrijwel al uw vragen, mocht er een vraag niet tussen staan dan kun u deze stellen door een mail te sturen naar info@bedelstore.be. In de meeste gevallen reageren wij binnen een paar uur.

VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Hoe weet ik of een artikel voorradig is?
Of een artikel voorradig is staat aangegeven onder de afbeelding van het artikel. Bij ringen kunt u zien welke maten voorradig zijn als u op de afbeelding klikt. Onder het kopje "meer info" leest u welke maten direct leverbaar zijn. Als dit kopje niet zichtbaar is dan is de ring in geen enkele maat op voorraad.

Indien een artikel niet voorradig is kunt u het toch bestellen. De levertijd is dan iets langer. Wij krijgen dagelijks voorraden binnen.
2. Ik kan een artikel niet vinden.
U kunt gebruik maken van de zoekfunctie die de gehele product database doorzoekt. Probeer verschillende zoektermen voor een optimaal resultaat. Mocht u het gezochte artikel toch niet kunnen vinden stuur dan een e-mail naar
info@bedelstore.be

Wij leveren complete collecties. Als u een artikel niet kunt vinden is de kans groot dat het niet meer leverbaar is. Een collectie wordt namelijk 1 a 2 keer per jaar opgefrist. Er worden dan nieuwe artikelen toegevoegd maar ook artikelen verwijderd.
3. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wij streven er naar bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn ontvangen dezelfde dag nog te versturen. Het is daarom niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

Mocht u van ons een e-mail ontvangen waaruit blijkt dat niet alles van uw bestelling direct leverbaar is dan kunt u uiteraard de inhoud van uw bestelling nog wel wijzigen. Geef deze verandering dan zo snel mogelijk aan ons door (info@bedelstore.be).

Zie ook Verzending & Retouren.
4. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar info@bedelstore.be Wij voeren de wijziging dan direct voor u door.
5. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt op de volgende manieren betalen:
- PayPal
- Visa- of Mastercard (via PayPal)
- Ideal
- Overschrijving

Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Het is daarom belangrijk dat u het goede e-mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij uw order hebben ontvangen.

Alle online betalingen gebeuren via Cardgate +. Via dit betaalplatform worden betalingen veilig en correct afgehandeld.

Als u kiest voor een overschrijving ontvangt u ons rekeningnummer in de orderbevestiging.
VERMELD BIJ EEN OVERSCHRIJVING ALTIJD HET BESTELNUMMER!!!
Wij behandelen uw bestelling zodra uw betaling is bijgeschreven op onze rekening. Doordat het betalingsverkeer tussen banken doorgaans wat meer tijd vraagt kan dit enkele dagen duren. Is de betaling niet binnen 14 dagen bijgeschreven op onze rekening dan vervalt uw bestelling automatisch.

Ons bankrekening nummer is: KBC rek.nr.: 731-0154967-33 IBAN: BE79731015496733, BIC: KREDBEBB
6. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Doorgaans worden bestellingen die voor 15.00 uur op een werkdag geplaatst zijn, en direct betaald via onze online betaalopties, dezelfde dag nog verzonden (indien voorradig). Mocht blijken dat dit (om welke reden dan ook) niet gaat lukken, dan wordt u hiervan direct per e-mail op de hoogte gebracht.

Wij vragen uw begrip voor een iets langere levertijd tijdens zeer drukke periodes (bijv. Kerst).

Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en ons magazijn heeft verlaten. Wij verzenden alles per post of koerier. Doorgaans wordt de bestelling de volgende dag op uw verzendadres aangeboden. Bij een aangetekende zending ontvangt u van ons een pakketnummer waarmee u via www.gls-group.eu uw zending kunt volgen.
7. Niet alles van mijn bestelling is voorradig, wat is de levertermijn?
Wij proberen alles uit voorraad te leveren. Helaas komt het weleens voor dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. U kunt dit artikel gewoon bestellen maar de levertijd zal iets langer zijn.

Levertijden kunnen wisselen van enkele dagen tot, in extreme gevallen, 4 weken. Hierin zijn wij afhankelijk van leveranciers die ons helaas geen exacte leverdata kunnen geven.
8. Kan ik mijn product retour sturen?
Als u een artikel om welke reden dan ook niet wilt houden, dan kunt u het binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering aan Corner Store retourneren (met uitzondering van SALE artikelen).

Ook als een artikel binnen de redelijkerwijs te verwachten levensduur een defect vertoont vernemen wij dit graag via een e-mail info@bedelstore.be . Vaak kunt u het artikel terug sturen en zorgen wij samen met de leverancier voor een passende oplossing.

Wij aanvaarden enkel retouren van artikelen die in onze winkel zijn aangekochtl.

Zie ook verzending & retouren.
9. Hoe kan ik iets retour sturen?
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden u aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen redelijke tijd schriftelijk te melden (info@bedelstore.be).

Ook als u een artikel om welke reden dan ook niet wilt houden, kunt u het binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering aan Corner Store retourneren.

Corner Store hanteert de volgende basisregels voor het retourneren van een of meerdere bij ons bestelde artikelen:

— Gelieve retouren vooraf aan te melden
— Stuur het volledig ingevulde retourformulier mee
— Artikelen dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd
— U bent zelf verantwoordelijk voor het juist (en eventueel verzekerd) retourneren
— De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde of rembourszendingen ter attentie van Corner Store worden niet in ontvangst genomen.

Klik hier om een retour aan te melden

Klik hier voor het retourformulier

10. Wanneer krijg ik het geld van een retour terug?
Wanneer wij de retourartikelen intact hebben ontvangen handelen wij de ruiling of creditering binnen een week af. Eventueel terug te storten bedragen worden overgemaakt naar de rekening waarvan u betaald heeft.
11. Wanneer krijg ik een kadocode?
Als u zich heeft ingeschreven voor onze nieuwsbrief wordt u regelmatig op de hoogte gehouden van diverse aanbiedingen. Zie ook "Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?"
12. Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?
Op de homepage van de website vindt u onderaan een ruimte waar u uw e-mail adres kunt invullen. Klik hierna op "aanmelden". Ook tijdens het bestelproces kunt u aangeven onze nieuwsbrief te willen ontvangen.

Mocht u zich later willen afmelden voor de nieuwsbrief dan kan dat via deze link die u ook in elke nieuwsbrief zult vinden.

Wilt u toch graag een medewerker spreken dan zijn wij telefonisch bereikbaar op +32(0) 488 818 177 (maandag t/m donderdag 09.00-15.00 uur)



Pandora Bedel Store Nieuwsbrief: